Gyakori kérdések

Kérdése van? Ezen az oldalon összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdés-válaszokat. Ha nem találja a szükséges információt kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot..

Az alábbi témakörökbe szedtük össze a kérdés-válaszokat: Szobafoglalás, Szoba, Parkolás, Wellness, Pince, Étterem, Egyéb.

Szobafoglalás

1. Mennyivel előre érdemes szobát foglalni?

Ha kiemelt időszakban (ünnepnapokon, országos hosszú hétvégeken, villányi fesztiválok idején) pihenne vagy egy hétvégét szeretne nálunk tölteni, akkor 1 hónappal érdemes előre szobát foglalni; hétköznapi tartózkodás esetén 1-1,5 héttel korábban.
Kiemelt időszakok 2016-ben:

  • Húsvét (április 14-17.)
  • Munka Ünnepe (április 28 – május 1)
  • Pünkösd (június 2-5. )
  • Villányi Rozémaraton (július 14-17.)
  • Vörösborfesztivál (október 6-8.)
  • Nemzeti ünnep (október 20-23.)
  • Szent Márton Napi Újborünnep (november 10-12.)
  • Szilveszter (december 29.-január 2.)

2. Hogyan tudok szobát foglalni?

Szobát foglalni minden esetben írásban lehetséges:

  • weboldalunkon az ajánlatkérés vagy szobafoglalás online űrlap segítségével,
  • vagy emailben a recepcio@bock.hu címen.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szobafoglalás az írásos visszaigazolás után érvényes.

3. Milyen fizetőeszközzel lehetséges a szobát fizetni?

Az alábbi fizetőeszközöket fogadjuk el: készpénz, bankkártya, hitelkártya, SZÉP kártya (K&H, MKB, OTP). Csoportos foglalás esetén igény szerint előre utalás is lehetséges.

4. Kell a foglaláshoz előleget fizetni?

Általános esetben előleget nem kell fizetni. Kivétel a kiemelt időszakokra (ünnepnapokon, országos hosszúhétvégeken, villányi fesztiválok idején) történő foglalás esete: ezen időszakokra akcióink és csomagajánlataink érvényesek. Az előlegfizetési módokról minden esetben az adott akció vagy csomagajánlat leírásánál tájékozódhat.

5. Ha véletlenül mégsem tudunk elutazni mi történik a befizetett előleggel?

Ezen esetben a lemondási feltételeink az irányadóak:

  • A vendég a szobafoglalását fizetési kötelezettség nélkül a Bock Panzió Kft.-hez a recepcio@bock.hu emailen, legkésőbb a foglalásban meghatározott érkezés napját öt nappal megelőző nap 14:00-ig beérkező írásbeli nyilatkozatával mondhatja le.
  • Amennyiben a szobafoglalás lemondására vonatkozó nyilatkozat Bock Panzió Kft.-hez történő beérkezésére a fenti időpontot követően, de legkésőbb a foglalásban meghatározott érkezés napját megelőző nap 24:00-ig sor kerül, akkor a vendég a lefoglalt szállás egy napi díjának 50%-át köteles a Bock Panzió Kft. részére a lemondástól számított 3 munkanapon belül megfizetni.
  • Amennyiben a szobafoglalás lemondására vonatkozó nyilatkozat Bock Panzió Kft.-hez történő beérkezésére a foglalásban meghatározott érkezés napját megelőző nap 24:00-át követően kerül sor, illetve amennyiben a vendég nem jelenik meg, a vendég a lefoglalt szállás egy napi díjának 90%-át köteles a Bock Panzió Kft. részére a lemondástól, illetve meg nem jelenés esetén a foglalásban meghatározott érkezés napjától számított 3 munkanapon belül megfizetni.

6. Mit tegyünk, ha utazás előtt az egyik fő mégse tud eljönni? Elveszik a befizetett előleg?

Ezen esetben kérjük szóljon előre elérhetőségeinken. Ilyenkor természetesen nem kell megfizetni a “hiányzó” főre jutó szolgáltatásokat.

7. Mennyi az idegenforgalmi adó mértéke?

Az idegenforgalmi adó mértéke 2013-ban 450,- Ft/fő/éj, melyet 18 éves kor felett kell fizetni. Az idegenforgalmi adót áraink nem tartalmazzák, minden esetben külön fizetendő.

Szoba

1. Mikor lehet a szobákat elfoglalni és mikor kell kijelentkezni?

A szobákat elfoglalni legkorábban 14:00 órakor lehet, elhagyni legkésőbb 11:00-kor kell.

2. Mit hozzunk magunkkal?

A bejelentkezéshez kérjük hozza el a személyes okiratait (személyigazolvány, lakcímkártya). Ha szeretné a wellness részleget is használni, akkor kérjük hozzon fürdőruhát is magával.

3. Van-e a szobában fürdőköpeny?

Fürdőköpeny a recepción kaució ellenében igényelhető. A kauciót a szoba számlára terheli a recepció, amennyiben visszahozzák, a kauciót leszedjük a szobaszámláról.

4. Van a szobában légkondi?

Minden szobában és apartmanban van légkondicionáló berendezés.

5. Van-e a szobában WiFi-s (vezetéknélküli) internet?

A hotel egész területén (beleértve az összes szobát és apartmant is) térítésmentes szélessávú internetet (WiFi) biztosítunk.

6. Belefér-e a szobaszéfbe a laptopom?

A szobaszéfek mérete nem alkalmas laptop tárolására. A hotel recepcióján kérhet értékmegőrzést.

7. Lehet-e a szállodában, szobában dohányozni?

A hotel egész területén tilos a dohányzás. Kivétel az erre kijelölt területek.

8. Mi a különbség a Deluxe és a Standard szoba között?

Szolgáltatás és felszereltség minőségében a két szobatípus megegyezik. Különbséget a szobaméretek adják: a Standard szobák 15 m2 alattiak, a Deluxe szobák 15 m2 felettiek.

9. Vannak családi vagy összenyitható szobák?

Nagycsaládoknak és baráti társaságoknak 4 fős apartmanjainkat és az egybenyitható 2-2 fős Deluxe szobáinkat ajánljuk.

10. Babaágy, pelenkázó kérhető a szobához?

A szobákhoz babaágy és fürdetőkád is kérhető. Ezen igényét kérjük a foglaláskor jelezze előre. Pelenkázó a hotel borkóstolójának női mosdójában található.

Parkolás

1. Van-e zárt, őrzött parkoló a hotel vendégei részére?

Igen, a hotel parkolója zárt, őrzött és kamerával ellátott.

2. Kamerával ellátottak a parkolók?

Igen, a hotel parkolója kamerával is ellátott.

3. A szobaár tartalmazza a parkolást is?

Igen, a szobaár szobánként 1 parkolóhelyet tartalmaz.

4. Az étterem vendégei hol tudnak parkolni?

Az étterem vendégei a hotel udvarán, vagy hely szűkében az utcán kialakított parkolóban tudnak megállni.

5. A parkoló kapuját mikor nyitják és mikor zárják?

A parkoló kapuját minden nap reggel 6:00 órakor nyitjuk. Zárás vasárnaptól csütörtökig 21:00 órakor, pénteken és szombaton 22:00 órakor.

Wellness

1. A szobaár tartalmazza a wellness részleg használatát?

Igen, a szobár tartalmazza a wellness részleg korlátlan használatát: élménymedence, szaunák, gőzkabin, pezsgőfürdő (jakuzzi), jégkút, pihenő ágyak

2. Kijelentkezés után használhatjuk-e még a wellness részleget?

Kijelentkezés után a wellness részleg már nem vehető igénybe.

3. Hogy tart nyitva a wellness részleg?

A wellness részleg minden nap 6:00-20:00 időintervallumban tart nyitva.

4. Mit tegyek, ha nem hoztam magammal papucsot? Be szabad menni anélkül is a medencetérbe?

Papucs nélkül nem lehet bemenni a wellness részlegbe. Ha elfelejtettünk hozni magunkkal, akkor a recepción térítés ellenében vásárolhatók papucsok 750.-Ft/pár áron.

5. Mit tegyek, ha nem hoztam magammal fürdőruházatot?

Ezen esetben Villányban található sportboltot tudjuk ajánlani, ami minden hétköznap és szombat délelőtt nyitva áll. Villány közelében lévő Siklóson és Harkányban is lehet fürdőruhát vásárolni.

6. Nem szállóvendégek részére is nyitva áll a wellness részleg?

Wellness részlegünket csakis a hotel vendégei használhatják.

Pince

1. Mikor lehet a Bock Pincét meglátogatni?

Bock Pince szálloda- és étteremvendégeink, valamint 18 éven aluliak számára a program ingyenesen látogatható. Amennyiben Ön csak a pincetúrára kíváncsi, mindennemű fogyasztás nélkül, úgy a részvételi díj 500 Ft/fő. A Bock Pincébe minden nap fix időpontokban indulnak pincelátogatások: 14:00, 16:00 és 18:00 órakor.

2. A hotel vendégeinek mennyibe kerül a pincelátogatás?

A pincelátogatást ingyenesen biztosítjuk vendégeink részére.

3. Az étterem vendégei is meglátogathatják a Bock pincét?

Igen, az étterem vendégei is térítésmentesen meglátogathatják a pincét a fix időpontokban (minden nap 14:00, 16:00 és 18:00 órakor).

4. A hotel vendégeinek mennyibe kerül a borkóstolás?

Árainkhoz kérjük tekintse meg aktuális borkóstoló ajánlatunkat.

5. Milyen messze van a pince a hoteltől?

A Bock Pince közvetlenül a hotel alatt található.

6. Van-e lehetőség a borászat üzemét is meglátogatni?

Igen, a pincelátogatás keretein belül lehetőség van a borászat üzemét is megtekinteni.

Étterem

1. Hogy tart nyitva az Óbor Étterem?

Borkóstoló Terem és a Mediterrán Terasz vasárnaptól csütörtökig 08:00 – 20:00 óráig, pénteken és szombaton 08:00 – 22:00 óráig tartanak nyitva.
A’la carte Konyha vasárnaptól csütörtökig 11:00 – 20:00 óráig, pénteken és szombaton 11:00 – 22:00 óráig tart nyitva.

2. Az étterem nyitvatartási idején kívül hogy tudunk fogyasztani?

A fent jelzett nyitva tartási időn túli italfelszolgálást a recepció biztosítja szállóvendégeinknek.

3. Szükséges-e előzetes asztalfoglalás, ha nem a hotel vendégei vagyunk?

Még a szállóvendégeink részére is szükséges előzetes asztalfoglalás. Kiemelten igaz ez a hétvégékre, akkor rendszerint teltházas az éttermünk.

4. Van vegetáriánus ételkínálat?

Igen, a vegetáriánus vendégeink részére is biztosítunk minőségi kínálatot.

Egyéb

1. Lehet- e a szállodába kisállatot vinni?

Állatbarát vendégeink felár ellenében házi kedvencüket is magukkal hozhatják. A szállásdíj háziállatok részére: 5 000.- Ft/éj.

2. Vásárolható ajándékutalvány?

Ajándék utalvány (voucher) vásárlására van lehetőség, mely tartalmazhat bármit Hotelünk és az Étterem szolgáltatásai közül.

3. A recepció 0-24 órás? A hotel 0-24 órában szabad bejárású?

Igen, a recepciószolgálat 0-24 órában rendelkezésre áll. A szállóvendégek számára a hotel 0-24 órában szabad bejárású.

Ossza meg barátaival, ismerőseivel: